گالری ما

اطلاعات تماس

سبک مدرن برخلاف طراحی به سبک کلاسیک، از ساده ترین متریال به همراه طراحی خاصی استفاده می کند و هدف نهایی آن، ایجاد فضایی آرام و بدون تزیینات اضافی است. در طراحی ویلا مدرن، اغلب طرح ها چه در بخش نمای بیرونی چه دکوراسیون داخلی و چه در قسمت محوطه ویلا، از خطوط ساده و طرح هایی به شکل مستطیل و مربع استفاده می کند که در ترکیب با رنگ های خنثی و سرد، می تواند نمایی به شدت جذاب را در ویلای مورد نظر ایجاد کند.

ویژگی های طراحی ویلا مدرن

در طراحی ویلا به سبک مدرن، اغلب عناصر و متریال های مورد استفاده در ساخت بنا، باید در معرض دید باشند. از این رو، این سبک نزدیکی بسیار زیادی با متریال شیشه دارد. شیشه در نمای بیرونی ویلای مدرن، در ترکیب با چوب یا بتن اکسپوز به کار می رود. تنوع طراحی نمای بیرونی با این سه متریال، یکی از مهمترین ویژگی های انواع ویلا مدرن است که به طور همزمان می تواند هم نظر تخصصی طراح و معمار و هم سلیقه مشتری را به خوبی پیاده سازی کند.

علاوه بر شیشه، چوب و بتن اکسپوز، استفاده از فلزات، چرم و الیاف طبیعی رنگ نشده نیز در طراحی ویلا مدرن بسیار مرسوم است. این متریال، هم در بخش بیرونی و هم در دکوراسیون داخلی مدرن و طراحی محوطه این نوع ویلا مورد استفاده قرار می گیرند. در کنار استفاده از این متریال، بکارگیری رنگ های خنثی و طبیعی و ساخت سطوحی از جنس فولاد و کروم برای بازتاب بهتر نور و همچنین، طراحی پلان ویلا با در نظر گرفتن خطوط افقی و عمودی منحنی دار به همراه استفاده از وسایل کم ارتفاع در داخل ویلا، از دیگر ویژگی های طراحی ویلای مدرن است.

طراحی ویلا مدرن در چابهار

انواع طراحی ویلا مدرن

طراحی ویلا به سبک مدرن، تنوع زیادی دارد و مانند سبک کلاسیک، طراحی ویلا تا حد بسیار زیادی بر اساس سلیقه مشتری انجام می شود؛ با این وجود، چند مورد از طراحی ویلا مدرن در مقایسه با دیگر انواع طراحی در این سبک، محبوبیت بیشتری دارند:

طراحی ویلا مدرن در چابهار

طراحی ویلا مدرن فلت یا یک طبقه

در این نوع طراحی، تمام سازه ها و طرح های مورد نظر مشتری و معمار باید در یک طبقه انجام شود. این موضوع، در زمانی که زمین احداث ویلا کوچک باشد؛ مشکل ساز می شود و رسیدن به بهترین نتیجه، نیازمند تبحر بالای تیم معماری و طراحی برای پیاده سازی تمام موارد دلخواه مشتری در یک طبقه است.

طراحی ویلا مدرن نیم طبقه

گاهی اوقات، زمین ویلا برای احداث ویلای دو طبقه مناسب نیست؛ از طرفی، بخشی از طراحی دلخواه در پلان ویلا نیز صرفا در یک طبقه قابل ساخت نیست. در این حالت معمولا تیم طراحی برای ساخت تمام بخش های مورد نظر، از طراحی ویلای مدرن نیم طبقه یا نیم پیلوت استفاده می کنند و صرفا بخشی را که امکان احداث آن در طبق اول وجود ندارد؛ در نیم طبقه بالایی می سازند. 

طراحی ویلا مدرن دوبلکس و تریبلکس

در زمانی که محدودیتی برای هزینه طراحی ویلا مدرن از سوی مشتریان وجود نداشته باشد؛ امکان طراحی فضاهای بیشتری در داخل ویلا مانند اتاق مطالعه، اتاق ورزش، اتاق خواب های مستر، فضای نشیمن بزرگتر و مواردی از این قبیل وجود دارد. در این حالت، طراحی ویلای مورد نظر به یکی از دو شکل دوبلکس یا تریبلکس انجام می شود. در این طراحی ها، معمولا فضاهای بزرگتر در طبقات پایین و بخش هایی که نیاز به فضای کوچکتری دارند در طبقات دوم یا سوم قرار می گیرند.

ابعاد زمین محل احداث ویلا

پیاده سازی سبک کلاسیک در طراحی یک ویلا، نیازمند زمینی با ابعاد نسبتا بزرگ است و نمی توان در زمین های کوچک، آن ابهت و شکوه طراحی ویلا کلاسیک را پیاده سازی کرد. از این رو، بهتر است مشتریان زمینی را برای احداث این سبک ویلا انتخاب کنند که فضای کافی برای طراحی را در اختیار معماران قرار دهد.

طراحی ویلا مدرن در متل قو

طراحی انواع ویلا مدرن با جدیدترین طراحی روز دنیا

مهندسان ما در گروه معماری آرچین پس از بازدید از زمین مورد نظر شما برای احداث ویلا و در نظر گرفتن سلیقه و طراحی دلخواه شما، بهترین پلان مدرن را برای ویلای شما طراحی می کنند. در تمام مسیر طراحی ویلای مدرن تا ساخت آن، علاوه بر سلیقه شما، از جدیدترین متدها و طراحی های روز دنیا در سبک مدرن استفاده می شود. شما می توانید برای دریافت مشاوره در زمینه طراحی ویلای مدرن در هر نقطه از ایران، با کارشناسان مجرب ما در تماس باشید.

طراحی انواع ویلا مدرن مطابق سلیقه شما

گروه معماری آرچین افتخار دارد که در طی سالیان متمادی فعالیت خود در زمینه طراحی و اجرای انواع ویلا، آپارتمان و سازه های اداری و مسکونی، در تمام مسیر همراه مشتریان خود است. مهندسان و طراحان ما، با تکیه بر دانش تخصصی روز دنیا، هنر و طراحی لوکس و احترام به سلیقه شما، خدمات طراحی ویلا کلاسیک با بهترین متریال و زیباترین طراحی را به شما ارائه می کنند. شما می توانید برای دریافت مشاوره در زمینه طراحی ویلای کلاسیک رویایی و دلخواهتان، با کارشناسان مجرب ما در تماس باشید.

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *